W ciągu ostatnich kilku dni niemal wszyscy zachwycali się filmem, pt. “Strangers” wyreżyserowanym przez Tatie Piliev. Film opublikowany został 10 Marca w serwisie YouTube i w bardzo szybkim tempie rozprzestrzeniał się w mediach społecznościowych (Facebook / Twitter). Na chwilę obecną (godz. 18:00), film obejrzało niemal 26 milionów internautów.

Fabuła filmu jest stosunkowo prosta: reżyser zaprasza dopiero co poznane osoby do pokoju, gdzie dobiera je w pary. Ich zadaniem jest pocałowanie „nieznajomego” przed obiektywem kamery. Początkowo, ludzie Ci czują się niezręcznie, jednak po rozmowach o pierdołach zaczynają zbliżać się do siebie i przechodzą do sedna. Super sprawa! Film ciekawy, ludzie ładni – czego chcieć więcej?

Właśnie to napełniło mnie podejrzeniami. Już od samego początku zastanawiałem się, którą markę ten film może promować. Jak donosi portal Slate, film ten został wyreżyserowany na zlecenie jednego z producentów odzieży. Biorą w nim udział profesjonalni modele, piosenkarze oraz aktorzy. Wychodzi na to, że znów daliśmy się oszukać niedobrym marketerom, którzy manipulując emocjami starają się sprzedać nam kolejną parę spodni.

W sumie… można było się tego spodziewać.