Pornhub jest portalem z video dla dorosłych (taki YouTube z filmami porno). Stronę odwiedza dziennie ponad 35 milionów użytkowników, co czyni ją jedną z najpopularniejszych stron tego typu.

pornhub-rejected-super-bowl-ad-2013-2.png

W ciągu ostatniego roku portal próbuje wyjść z otchłani internetu i stać się „bardziej” mainstreamowy. Jednym z elementów tej strategii miała być reklama podczas pucharów Super Bowl w 2013 roku. Reklama ta została jednak odrzucona przez CBS (stacja nadająca Super Bowl). Wideo oczywiście wyciekło do internetu – możecie je znaleźć na YouTube.

Dziś Pornhub prosi o wsparcie internautów i poszukuje swojego Creative Directora.

Z tej okazji Pornhub rozpoczął kampanię na portualu tumblr, gdzie każdy może zgłosić  pomysł na promocję marki. Już dziś można znaleźć tam wiele bardzo dobrych pomysłów, które w subtelny, czasami humorystyczny sposób promują markę. Kampania na portalu tumblr ma potrwać do 31 marca.

http://pornhubcampaign.tumblr.com