Przypuszczam, że w momencie gdy Felix Baumgartner skakał ze stratosfery, liczył na to, że wyrosną mu skrzydła i pofrunie gdzieś hen daleko! Skrzydła mu co prawda nie wyrosły, ale na szczęście udało mu się bezpiecznie wylądować na ziemi dzięki spadochronowi. 

Tak jak Felix,  brakiem skrzydeł po wypiciu Red Bulla rozczarował się również Benjamin Careathers (tak, Amerykanin), który pozwał firmę Red Bull do sądu na kwotę 13 mln $. Benjamin Careathers twierdził, że od roku 2002 pije Red Bulla i jego kondycja się nie poprawiła, a jego koncentracja pozostawała na takim samym poziomie (biedaczek).

Ciężki czas nastał dla nas marketerów; ludzie są coraz bardziej roszczeniowi, jednak wraz ze wzrostem roszczeniowości iloraz inteligencji najwyraźniej spada.

Szczerze? Czekam teraz tylko na nowe pozwy związane ze sloganem marki Adidas – „Impossible is nothing” (w wyobraźni widzę ludzi próbujących chodzić po wodzie lub latać).

Będzie ciekawie.